Töödest ja tegemistest

Pean ausalt tunnistama, et aine käigus omandasin nii mõndagi tarka. Peamiselt oma kaasõppurite blogidest 🙂 Need olid vahvad ja toredad. Muuseas, tahtsin siin ka “lati alt” minna ja regasin end ühel leheküljeli (meeleheitel üliõpilased võivad hakkama saada igasuguste jaburate tegudega) http://internetmarketing.ee, kus mulle lubati internetiäri edandamseks nippe saata, lausa 7, kui end registreerin. Pean ütlema, et san kohe peale regamist tänukirja ja esimese nipi (mis ei olnud üldse halb) ja lubaduse, et ülejäänud 7 saabuvad kohe mu postkasti, kuid mda pole seda pole. Lausa kolme kuu jooksul pole selle lehekülje omanik mulle järgnevat 6 sammu tutvustanud, igatahes, palun ärge teie seda järgi tehke.

Minu arvates on meie plaan hea ja üsna häst õnnestunud 🙂 Mis selles halba on, kui inimesed jõuavad meie lehele sõna narkarid kaudu? See on lihtsalt narkomaania erinev vorm 🙂 Pigem võiks see inimestele arendav olla. Ja endiselt tahaksin propageerida raamatukogu kui sellist, lihtsa vaevaga võib leida seal väga palju huvitavaid tegemisi ning kogemusi. Mul on hea meel, et lehekülg sellises vormis, nagu selle ideena välja mõtlesin, ka tegelikkuses toimib.  Mõttekaaslased on elus tähtsad, ja väga tore on ju leida inimesi, kes naudivad sama krjandust kui sa ise. Pikemas perspektiivis võiks ju saada raamatunarkarite blogist koht, kuhu viskan pilgu peale enne järjekordset raamatukogukülastust, et otsustada, mda laenata. Ja noh, tegelikult võiks ju raamatumuljed olla süstemaatiliseltesitatud, kriminullide rubriigi võtaksin siis enda kanda 🙂

Tegelikult tõdesin kursuse käigus, et näilises internetikaoses on teatavad süsteemd ja kehtivad teatavad reeglid, mda arvestades võid olla edukam kui mõni teine.  Mulle meeldivad praktilised asjad ja siin kursusel omandatust saan ma kasutada küll kõike.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lisa kommentaar